Get Carried away

Vet inte om jag tipsat om den redan, men för nån vecka sen såg Micke & jag en gryyymt bra film, "The Bucket List" heter den. Jack Nicholson & Morgan Freeman är båda helt outstanding i denna!

Vaken sen två timmar, det blev på toook för lite sömn inatt. Aja, tar igen det imorgon istället (:
Nu har jag fått tag på Sex and the City-filmen, så den ska ses väldigt snart! Saknar Micke otrooooligt mycket, så en filmkväll ikväll hade inte varit helt fel.
Men jobb ikväll & imorgon it is. Möte på tisdag också, sen är jag ledig resten av veckan då vi ska FLYTTAAA! Snacka om sweet :) Bilder kommer absolut efter helgen!

Dags att piffa till mig lite, sen ska jag upp & läsa tidningen!
Trevlig söndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback