Jam & vissling

Min dygnsrytm är helt åt skogen igen. Vaknade strax efter 07 imorse & jag kunde verkligen inte somna om då jag var jättehungrig. & vad hände efter frukost? Joo, jag blev piggelin :) Såklart.
Nu ska jag försöka mig på att lägga mig & sova 1-2 timmar.. Ska orka med nattpass ikväll inkl. en timmes extra jobb då vi vrider tillbaka klockorna inatt.

Invigde min nya ansiktskräm imorse, köpt på Kiehl's i Sthlm. Alldeles fabulous!
Svärmor & jag åkte därefter på en snabbvisit till Arken i Birsta, där Sundsvalls Djurhem hade adoptionskatter :) Ååh, så fina de var! En kisse tittade på mig & jaaaamade, i mina öron lät det som "vill du inte haaaa en söt liten kisse?" :) & sen att butiken även har världens sötaste minipapegoja som busvisslar & trallar om vartannat fick mig bara ännu mer att tänka på att man kanske skulle skaffa husdjur :)

Just ja, sova var det.
Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback