Living-utförsäljning

Snartsnart dags att lägga sig & läsa boken. Gah, jag gillar inte deadlines på böcker. Känns som att vara tillbaka på tyskakursen i Uppsala.. "tills nästa vecka sa ni ha läst den & den boken.. nån av er som köpt den redan? ingen? nähäpp.." Oh well, tur att den inte är så lång.

Inredningsbutiken Living började sin utförsäljning idag, förstås gick jag också dit & kollade sortimentet :) Nästan allt med Lexington, SIA & Pilgrim var borta (typiskt!) så det var bannemig inte helt lätt att fynda. Men två små presenter till Angelica & Madde lyckades jag iaf fixa! Finfina båda två ^^

Måste ge mig ut nån dag & spana efter ny mobil. Den jag har nu är inge bra alls. Emellanåt så bryts samtalet & man hör inte vad personen i andra sidan luren säger. Nån som har tips på nån bra & billig? Behöver egentligen ingen kamera på den heller..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag fattar inte varför dom tyckte det lät som hon bröt på tyska bara! Jag har förresten tipsat några klasskompisar om att se på Singing bee på fredag och nu har jag sett reklamen också! :)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback