Rebtel

Har precis skickat iväg två mail till köpare av min gamla studentlitteratur. Shit, jag är verkligen seg med att skicka iväg sånt, men så råkar det vara första affärerna jag faktiskt gör på Internet också. Man lär ju sig allt eftersom.

Nu är jag ledig måndag-onsdag. Bara jobb torsdag & söndag nästa vecka :) Soft!

Idag har jag fått upp ögonen för 'Rebtel', en metod till billigare utlandssamtal via mobil. Lyssna på en pratande förklaring
här, låter nästan för bra för att vara sant eller hur?
Fast i nuläget betalar jag hela 3,40 kr /p.m. till finsk mobil, helt gaaaaalet dyrt..!

Om två helger kommer mamma & pappa hit :D Ååh, vad roligt det ska bli! Den är den helgen vi ska börja flytta över det mesta av våra prylar till nya lägan.. Bara jag & Micke har sett den so far, så det ska bli spännande när allt är klart!



Thailändsk morgonfrukost! Visst var äggen fina? Pillren på sidan togs på mammas order, de räddade oss undan alla skumma bakterier från att ta kål på magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback