Jag har den!

Mycket bra lördag :) Drog till Birsta vid 15-tiden.. Jag hittade en sittkudde på Indiska, som jag har sneglat ett bra tag på, nu nersatt med 25 %. Men 750 spänn efter rabatt? Kanske lite väl magstarkt..?

Tårta, kaffe & läsk är fixat till imorgon! Perfeeekt ^^
Skrev ju häromdagen att jag var in på Åhléns under bokrean & höll i 'A piece of cake' by Leila Lindholm, då jag märkte att jag hade kortet hemma.. Idag när jag gick dit var boken SLUT. Både i BIRSTA & i STAN. Suuuuck. Men. Jag hittade den på Akademiska, massa kronor dyrare förstås.. På Maxi slog jag till, 30 kr överpris från bokrean. Det kan jag leva med! Nu är den min :)

Strax ett avsnitt av ANTM, senare nån bra film! Letar förgäves efter såväl 'Step Brothers' (Will Ferrell) som 'Tropic Thunder' (Ben Stiller, Jack Black). Vi får helt enkelt se vad det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback