Lyxfällan-teamet på besök hos grannarna

Jag läste för ett tag sen på en större blogg, där denne skrev att hon hade sett 'Love Guru' & den i hennes mening var helt värdelös. Nu undrar jag om hon & jag kollade på samma film, för jag tyckte att den var riktigt underhållande! Kul också att se så många kändisar i en & samma rulle. Okej, det är kanske inte den bästa alla kategorier.. men om man gillar Mike Myers (jag har alltid diggat hans humor!) så tycker jag att man ska se den!
Och, 'Moviezine', att Myers småskrattar åt sig själv igenom hela filmen är faktiskt en del av hans roll. Punkt.

Nån som såg 'Lyxfällan' på tv ikväll? Paret som var med bor bara ett stenkast från oss, haha. Snacka om att man vart paff när de nämnde Midälva/Sundsvall!

Nu ska jag läsa lite, sen dags att sova. Ooh! Det kom en bilaga från IKEA med tidningen, den ska jag läsa först :)
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback