ThaiPringles

Lite inaktiv på blogg.se idag, men jag har haft full rulle ikväll, trots att jag varit ledig :) Disk, matlagning, två avsnitt av ANTM & en massa tid med min Micke :)

Imorgon jobbar jag natt igen, innan dess ska vi nog ner på stan eller till Birsta en runda :) Funderar på att utnyttja en till Wayne's-kupong, vi får väl se hur konstig jag blir av kaffet nästa gång? :D Haha.

På tal om knepigheter, sitter just nu & knaprar Pringles som jag köpte i THAILAND! Jag skulle gärna vilja veta när de går ut.. Fast de kanske håller i all evighet?

På fredag sänds första avsnittet av 'Singing Bee', men det första som brorsan är med i sänds först 10:e oktober. Ingen panik än på ett tag alltså.


Min favvoglass! Muuums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback