Changes

Åter igen en liten nattuppdatering :)

Både igår & idag har vi kollat film, 'Slumdog millionaire' & 'Crank'. Väldigt speciella filmer, den sistnämnda kan nog klassas som en riktigt "kill-film". Jag rekommenderar verkligen den första, vääldigt bra handling :)
Annars har vi mest bara slappat hittills under denna helg. Igår åt vi utsökt fläskfilé, ikväll vart det hämtmat från Sibylla. Dessutom har vi putsat upp hemma (inbillar mig att jag är som
Marlene & Marie-Louise). Annars har vi suttit hemma & snackat, är det inte märkligt hur personer ibland förändras radikalt när det kommer in nån ny i bilden? Särskilt trist när det är till det sämre.. Men vad kan man själv göra? Inte mycket.
Imorgon kommer svärföräldrarna över, vi ska nämligen försöka få upp lite speglar & tavlor på väggarna :) Vad fint det kommer att bli! Jag har lovat mig själv att städa upp ett skrivbord & plugga imorgon.

Oh well. Sängen kallar. Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback