Shiny happy people holding hands

Det var först tänkt att jag skulle ligga hemma & såsa hemma dagen, istället blev det jobb från 16 till 01.30. Mycket bättre det, så kommer jag upp nån gång :) Ska strax kila ner på ICA & handla lite gott, typiskt att jag hittade ett recept på american pancakes på blogg.se's framsida. Så jag funderar på det till frukost imorgon, not bad huh?

Ang. "Marley och jag", som vi såg igår, så blev jag helt såld. Jättejättejättebra film, ååh vad mysig den var! REKOMMENDERAS! Borde verkligen köpa boken också.

Nu: piff ---> ICA ---> hem & ta en snabb fika ---> jobb!

Kommentarer
Postat av: a-m

Va kul att få höra att du tyckte marley va bra! Ska nämligen se den på torsdag och jag fick höra lite mindre positiva kommentarer idag på counten... Jag har däremot läst boken och den var jag helt såld på! =)

2009-04-06 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback