Skriva, skriva, skriva

Howdie!
Plitade precis ihop ett mail till min gamla lärare i Organisation, ska strax lägga på lite tévatten & skriva på marknadsföringsarbetet tills det är klart. Inte det lättaste dock när solen skiner utanför fönstret.. Well well :)

'Da Vincikoden' såg vi klart igår, tyckte att själva filmen var riktigt bra.. Men slutet.. what? Jag förstod ingenting! Nee, såna slut tycker jag INTE om. Ikväll ska vi ev. se 'Australia' eller 'Burn after reading', nån som sett?

10 år idag sedan morden på Columbine High School. På tal om det kan jag passa på & rekommendera  'Zero Hour', en otroligt gripande dokumentär som steg för steg tar upp vad som egentligen hände för 10 år sedan. Förmodligen den bästa dokumentär jag sett.

Hoppas att ni alla får en toppenfin dag!



Kommentarer
Postat av: sofia

Burn after reading är kul och annorlunda, bara Brad Pitt i sin roll gör att den är helt klart sevärd :) Och slutet på da vinci koden hatar jag också...


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback