Blod, svett & tårar



Här, mina vänner, ser ni en del av det vi hittills har packat ner. Det kanske inte ser mycket ut för världen, men jag kan intyga att bakom varje låda ligger hårt arbete. Jojomän!

Förresten, ni kanske minns bilden på mitt monster till datorskärm?
IDAG fick jag svar från Acer Support (jag har väntat på svar från dem heeela sommaren & på hemsidan stod det att de vanligtvis svarar på mail inom 5 ARBETSDAGAR (!) ) & supportkillen tyckte att jag antingen skulle skicka in den till Media Markt om jag hade garantitid kvar eller ta hjälp av någon datorkunnig bekant & byta ut visa delar på laptopen (han skrev aldrig vilka delar, bara att jag kan hitta dem på Acers site - förstås..) eftersom han trodde att det var hårdvarufel.

En hel sommars väntan på ett fullkomligt värdelöst svar. Så nu får jag leva med min monsterdator..
Mark my words - A L D R I G mer Acer!

Nu jäklar ska det sovas!
Tack & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback