Wollie bollie!

Letar som bäst efter ett bra middagsrecept inklusive nudlar. Kanske tonfisk till..?
Nu hittade jag
dessa & då vart inte middagsmat så intressant längre, haha.. Nää, det blir nog en klassiker med tonfiskröra (2 burkar tonfisk i olja, hackad gul lök, krossade tomater & matlagningsgrädde) & till det nudlar & massa grönsaker. Yes, så blir det.

Jobb idag, sen ledig fyra dagar. Uj, jag är så kall & frusen. Det ska bli skönt att kura ner sig i soffan ikväll :)
Igår såg vi förresten 'Kenny begins' & jag måste säga att jag gillade den en hel del. Johan Rheborg, Björn Gustafsson & Johan Glans är en mycket bra kombo! Jag som inte ens gillar svenska filmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback