En bussresa att se fram emot

Godmorgon, alla glada själar! Fredag idag, woho!

Denna vecka har varit gått fort med långa dagar & kanske lite för lite sömn, men nu är det fredag & det betyder HELG! Idag ska jag jobba några timmar, tror & hoppas att det blir mycket att göra :) Imorgon är faktiskt Micke, jag, mamma & pappa lediga så nånting roligt ska vi nog kunna hitta på. Frågan är bara vad.
På söndag åker Micke upp till Sundsvall, så kommer jag dit på onsdag. Jag längtar jättemycket redan! Micke sa att det är 16 minus där idag, hur mysigt? Bussresan upp kommer också att bli en fröjd, trådlöst Internet & eluttag hela resan ;) Ska passa på & kolla lite filmer som jag inte har orkat se än. Benjamin Button & Coco Chanel är två goda kandidater. Dessutom ska jag handla med mig sushi från Sthlm, muuums. Haha, som Micke sa för en stund sen; "Jag visste att du skulle fastna för det!"

Idag har jag hunnit plocka iordning lite hemma, tvätta en maskin & nyligen smällt i mig en urgod frukost.
Ha en finfin fredag nu allihop, nu ska jag gå & ta en mugg glögg!


Hoppas att jag får åka med dubbeldäckaren på onsdag :)!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra fredag? (:


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback