Anti-Jantelagen

Åh, Micke är så bra :) Han ger mig en liten puff i rätt riktning när Jantelagen sätter in. Det är klart som fan att jag ska satsa!

Allt bra med er idag? Idag var vi som sagt uppe vid 8.15 & beställde tid till verkstaden. Det ska förhoppningsvis inte vara något större bekymmer med bilen, om det blir krångel på onsdag är det bara att säga vi redan beställt tid.. :) Det måste de ju gå med på.

Camilla! Kolla denna länk.. remember? :)
http://se.youtube.com/watch?v=PaLXaR8Dc7w

Nu snart ska jag fixa till mig, sen ut en sväng & gå.
Trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahaha! Den verkade ganska poppis t.o.m!

2009-02-02 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback