She's got eyes of the bluest skies

Är det bara jag som tycker att 'Lyxfällan' bara går utför? Det är inte alls särskilt spännande längre, känns som ALLT går till på samma vis (leta jobb & sälja prylar).. Intressant att han i kvällens program inte ens hade fått ändan ur vagnen & ringa Bert Karlsson under 6 år efter Fame Factory. Suck. Aja, tur att 'Design Simon & Thomas' fortfarande finns :)

Precis kollat 'American Idol', nu dags för lite skolarbete. Micke & jag har varit till ICA Maxi idag & handlat, så nu är kylen full igen :) Blev tillfrågad av en gammal kollega från butikssäljarutbildningen om jag jobbar ikväll (Larz-Kristerz spelar) - svaret är nej! & pappa ska gå på Sabaton ikväll, han drar kanske med sig brorsan.. Hoppas de får det bra!

Hahahaa, bra fråga på ST:s hemsida idag.
"Vem är din drömdejt?"

Barbapapa

Blondinbella

Carl-Jan Granqvist

Victoria "Posh Spice" Beckham

Babsan

Barbapapa blir det om jag måste välja. Ni då? :D


Kommentarer
Postat av: Camilla

Barbapappa är nog intressantast!

2009-02-20 @ 23:40:39

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback