I wanna rock

Urkass uppdatering hela veckan, försöker verkligen lägga ner hjärta & själ i mina inlämningsuppgifter istället. Goda nyheter btw; fick mail idag innan jag smet på jobb att nu även den andra boken finns inne på bibban att hämta :) HURRAAA! Tänkte tanken tidigare idag att nån annan kanske hinner dit före mig & snor boken.. Nejnej, inget sånt får ske. Jag ska därför hänga på låset imorgon kl. 9 :) Men på vår webbportal är det tydligen fler än bara jag som har problem med dessa uppgifter.. Skönt att höra att det finns fler mänskliga på kursen :)

Snygg, snygg, snygg t-shirt. Kanske det blir ett köp? Inte så farligt dyr :) Annars har ju colorez.se den snygga tröjan med Heidi Klum, kanske blir en sån istället!

Oh well, imorgon ska det pluggelipluggas iaf.


Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: Haha jo dem böckerna kan verkligen verkligen sprida glädje måste jag säga! :D


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback