Darkwing, darkwing Duck

Vilken slappeonsdag detta har varit. Eller ändå inte, för vi har hunnit med en massa bra hemma såsom disk, dammsugning, dammtorkning & burit ut lite lådor till förrådet, så nu börjar det se riktigt tiptop ut här hemma :)

Ingen bakning har det blivit tyvärr. Vet ej om det blir nåt sånt imorgon heller.. Micke jobbar & jag ska sätta igång med mina inlämningsuppgifter. Jo just ja, har en ny dator nu! Svärfar har varit snäll & ordnat fram en, då min bärbara är på reparation. Så nu har vi varsin dator hemma att surfa på igen, kanonbra!

Jag följer Sofias exempel & fortsätter Disney-temat med en av mina ABSOLUTA favoritserier när jag var liten; DARKWING DUCK. Åh, kommer ihåg mina dagböcker från när jag var en sisådär 7-8 år & mitt värsta scenario inför fredagkvällarna var att John skulle sno mitt godis & att jag skulle missa Disneydags. Vilka bekymmer! Kanske man borde försöka leta fram några VHS-kassetter hemma & göra om dem till DVD-skivor istället :) Vore roligt att ha!



"Han vet vad som händer, ser det ingen ser.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback