Ändan ur vagnen

Huj, huj. Snabba tag, fort ska det gå. Kollade precis klart på säsongsavslutningen av 'Hell's kitchen', helt klart rätt brud som vann :) Knappa timmen kvar tills 'Top Model' börjar.. Innan dess ska jag klämma in lite matlagning, korvsoppa blir det idag.

Jäklar, känner mig superflitig idag! Har kontaktat Mittuniversitetet, Telia, Hyresgästföreningen (2 ggr!) - bara nödvändigheter alltså. Kvinnan jag pratade med på Miun var jättetrevlig, det var skönt att ringa & prata med nån på skolan & kanske tom. kunna lösa det där trasslet. Lättade även på min ångest inför söndagen & besökte 'Skämtsaker & barnvagnar' innan de stängde. Nu är jag nere på TVÅ outfits för helgens partaj. De hade mycket roligt i butiken, blev glad då jag hittade lite accessoarer till den ena dräkten.. Blir bra det där :)!

Dags att rusa.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har det ordnat sig med studera nu?

2009-01-13 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback