Openoffice.org

Hallelujah! Word funkar igen! Jag har inte kunnat ändra i mina dokument då det stått att "markeringen är låst". Såå, jag googlade lite & fick fram openoffice.org, som jag nu installerat & använder istället. Så nu kan jag ändra det jag tidigare skrivit :) Själva programmet ser exakt ut som Word, fast lite modernare. Ett tips bara ifall det är fler där ute som har precis samma problem!

Idag har varit en bra dag! Just ja, igår lyssnade jag på ett röstmeddelande från skolan där hon jag ringde & sökte sa att jag börjar skolan på LÖRDAG. Wohooo! Fast jag har aldrig varit med om att skolan varit öppen på en lördag.. Eller ja, det var väl nån gång i femte klass som vi var tvungna att gå i skolan 6 dagar en vecka! Med andra ord drabbas jag inte så ofta :)

Ett annat tiiiips:
BALLERINA MINIMUFFINS!
Hihihi, fanns på Hemköp för en tia :) Visst, det är verkligen MINImuffins men jääklar vad goda de är!

Nu ska jag strax skicka iväg lite mail, när jag är klar ska vi titta på 'Heroes', jag & Micke :) Deeet ääär sååå späääännande!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst var det företagsekonomi du skulle läsa? Min kompis Susanna (lååång, halvasiatisk tjej med lååångt svart hår :) ska också läsa det isf! Men åå, ballerinamuffins...Eller muffins överhuvudtaget! Gimme! :) Tur jag inte har något smör hemma så jag inte kan baka...

Postat av: Camilla

Va? Börja på en lördag! Kommer också ihåg när vi gick en lördag i Ytternäs, man var säkert jättearg för att tvingas va i skolan då. Tack för TV-tipset igår!

2009-01-21 @ 09:02:32
URL: http://lacamil.blogg.se/
Postat av: AMANDA

dom ha rjag aldrig provat :P

2009-01-23 @ 21:36:11
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback