Skoltrubbel - igen

AAAH, PANIK! Inte visste jag att det är vecka 4 nu?! Att min utbildning började IDAG! Suuuck, varför ska det vara så svårt att få tag på viktiga personer när man ringer dem & varför kan de inte skicka med alla viktiga tider när de ändå skickar ut antagningspappren..? Nu är det alltså EXTRA viktigt att jag får tag i hon där på Miun imorgon.

Läget idag då? Jo tack, jag har haft småvärk på ena sidan av huvudet hela helgen (jag vet, visst låter det konstigt?), kanske nån förkylning som ej brutit ut? Känns ungefär som min ena hjärnhalva hugger till med några minuters intervall.. Hoppas det går över, annars får jag ta en Ipren.. Om det hjälper.

För en stund sen såg jag att de lagt upp lite bilder på jobbet från spektaklet igår. Haha, jag såg jättelång ut i mina Bianco-klackar!

Imorgon är jag ledig förutom ett möte på kvällen. Gott om tid alltså för att reda upp det där med skolan.. & kanske städa lite :)
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback