Gooodmorgon, Daniela!

Har hört Kanye Wests "Lock lockdown" huuur många ggr som helst idag & den är faktiskt helt ok för att komma från honom, hehe. Skämt åsido, jag är inte världens rn'b-fan.. Men det kan nog inte komma som någon större nyhet för någon :)

Just ja, blev väckt imorse av en telefonförsäljare som yttrade orden "Godmorgon Daniela, det här är.." Hjälp, tänkte jag. Vem fan är du? Visade sig vara en gubbe från Hyresgästföreningen. Visste förresten inte att telefonförsäljare avbryter samtal med kunder för en kopp kaffe? Antingen var han rejält kaffesugen eller så var jag en jobbig kund. Båda delarna tippar jag på, tur att ni slapp höra min skorrande morgonröst imorse.. :) Nåväl, några försäkringsbyten för att spara pengar är väl inte helt fel.

Nu strax ska Micke & jag kolla två avsnitt 'Heroes'. Igår såg vi första avsnittet på säsong två & ohbooooy, vilken bra början..!



Nightwish - Sahara
Tänk att det bara var ett halvår sen vi (jag, Micke & pappa) satt på torget utanför Kamppi & Marko (han till vänster) sprang som hastigast förbi.. Vilken grej! Bättre resesällskap får man leta efter, ni två är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback