Outfit klar!

Lördag kväll & fröken Wikström är trööött. Men jag är glad ändå, för jag har fått ännu en ledig helg med Micke & jag är heelt klar med mina preparations inför personalfesten :) Mimmi Pigg-öronen, en ny mascara & sidenband inhandlades idag & jag är säker på att det kommer att bli så bra, så bra.

Nu är Ante här också, vi lyssnar på musik & skrattar åt diverse klipp! Jag har lite Gossip Girl på nerladdning, ska bli kul att se :) Imorgon jobbar jag dag, det blir tidig uppstigning imorgon. Hohojaja.

Det verkar inte funka att ladda upp bilder nu, så jag lägger upp dem en annan gång..
Men tänk er en rosa klänning med vitt skärp, Mimmi Pigg-öron med tillhörande svart nos, svart kavaj, vita vantar, rosa sidenband & ett par killerklackar :) Läckert!
Synes!



HAHAHA! Kolla minerna vid 0:36, o s l a g b a r t!
Nånting säger mig att de INTE hejade på David Cook..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback