Påminnelser

Påminnelselista för mig själv imorgon:

Måstemåstemåste
både ringa skolan & åka dit, så jag har en aning om när/vart jag ska gå :)
Stiga upp i tid (inte efter kl. 14) så jag hinner fika med Micke innan jag sticker!
Fundera på vad vi ska göra av cyklarna.. Borde ju faktiskt ställa in dem nånstans, cykellåsen är väl förfrysta vid det här laget. En cykel borde vi ha någorlunda nära hemmet, går ju lite snabbare att ta sig till skolan då :) I jämförelse med
Carolina Rediviva-backen i Uppsala är denna väg lättare än lättast att trampa.
Det ska jag fixa i helgen!

& ni, håll tummarna för att jag inte ska infinna mig på skolan före kl. 12 på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback