Why'd you leave the keys upon the table? You wanted to!

Men jahaa. Nu har jag varit duktig & loggat in på Miun's studentportal & vad finner man under rubriken "schema"? Joo, på lördag den 24:e ska jag vara i skolan mellan kl. 00:00 & 24.00 (?) Innebär det att jag kan komma dit närsomhelst däremellan för att registrera in mig eller hur är det riktigt tänkt?
Försökte ringa institutionen på skolan idag, men fick inget svar.. Varför känns det som att allt blir gjort i sista minuten? :) Har inte ens en aning om vart jag ska gå på lördag, aldrig varit inne i Miun's lokaler.. Oh well.

Nu ska jag sätta fart med disken, sen blir det att koka lite snabbmakaroner till en laxsallad som blev över från middagen igår :D Yummie, yummie.
Därpå - jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback