Heja, heja!

Edguy - Save me

Måndag & vi startar en ny vecka! Jag har nedräkning till min nästa "långledighet" - bara 9 arbetspass kvar! I helgen kände jag av hur trött kroppen blir av alla nätter - sovmorgon till 15-tiden på eftermiddagarna..
Senare i veckan ska jag berätta en liten hemlis som vissa inte vet.

Inatt hade jag förresten storstädning här hemma! När klockan visade 03.00 ville kroppen inte alls sova, vilket resulterade i 1½ timmes städning.. Vilken dygnsrytm, va?

Nää, nu ska jag plocka med lite tvätt tror jag. Sen traska ner på stan, fundera lite på en väst från H&M som jag lagt undan & senare hämta ut ett H&M-paket.
Ha en strålande måndag allesammans!

Kommentarer
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Edguy är grymma!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback