What shall we do?

Idag har jag varit duktig :)
Eller ja, jag har skickat lite viktiga mess hemma. Väl på jobbet har jag även ansökt om en tandläkartid (Smile's tandläkare ska ringa upp mig när det finns en lucka i deras schema, nån som provat dem btw?) & skickat in svaren till Studera inför höstterminen -09. Det blir nog bra det här!

Jag är lite nojig över mina lediga dagar from. imorgon! Haha, har inte varit ledig två dagar på rad på ett tag nu.. Vad ska man hitta på liksom? Imorgon måste jag iaf hämta min mobil som har varit på lagning. Så snart är det so long till min trista lånetelefon ;) Sweet.
Kanske man skulle käka tacos imorgon? Läste nyss på två olika bloggar att de hade lagat tacos ikväll.. Vaaad gooott det vore! Annars kanske man skulle våga sig på & käka ute? :) Hmm..

Kommentarer
Postat av: sofia

Kan rekommendera smile! Plus att det är billigt, fick betala 300 nånting för en undersökning. Och trevlig miljö och inte den där kommunala känslan :) Ta det lugnt på dina lediga dagar skulle jag rekommendera :)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback