Life in motion

Trött, trött, jag är jättetrött. Ikväll avslutar jag mitt natt-marathon på jobbet, har då jobbat sen i söndags. Kroppen känner tydligen av det också, vaknade av att Mickes mobil ringde kl. 13.15.. Hujuj.

När vi har sparkat igång dagen med lite frukost ska jag bege mig till Entré Sundsvall & hämta ut mina Coldplay-biljetter. Jag har nu definitivt bestämt mig för att sälja dem, det finns många andra band/saker jag hellre vill lägga slantarna på.. Så vi får se vad jag får för dem!
Sen måste vi även kolla igenom vår lista här hemma med lite telefonnummer att ringa.. Har en heeel del kvar där att göra..!

Ni får ha en så jäkla bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback