Slanket

Dåligt med uppdateringar, I know. Micke är topp-prio som alltid, sen är det en del jobb också :)

Hemma igen efter en lååång dag på jobb, 12 h. Upptäckte till min "förtvivlan" att "The hottie and the nottie" som jag trodde fanns på min dator inte gjorde det. Därför blev det istället "Hitch", romantisk komedi med Will Smith som vi stängde av efter en halvtimme. Inte särskilt bra, nej. Men vi har faktiskt redan sett den.

Åland på fredag, det vankas dessutom utgång på kvällen. Hur ska jag orka? Som bäst får jag nämligen sova 4 h natten mellan torsdag & fredag, men men. Ålänningar är ett uthålligt folkslag, riiight?

Jag önskar att jag uppfann "Slanket". Kolla bara vilken uppfinning:


Hur mysig verkar inte denna då? :)
Från coolstuff.se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback