What can I do?

Hellooo alla kvällspigga :)

Sitter på jobb ikväll, precis som igår. Snart blir det hemgång, tyvärr ska jag upp redan kl. 8 vilket jag gruvar mig lite inför. Aja, upp kommer jag säkert! Gjorde det förra veckan & då hade jag ju en tenta att se fram emot..
Jag skulle gärna åka till Birsta en runda imorgon, kanske kika på ny mobil från Media Markt (en som kostar 300 kronor, inte mycket alls!) & smita till Maxi för att handla hem lite gott. Tycker nästan det känns lite "spännande" att traska runt där bland hyllorna med min Shopexpress, som jag nyss har ansökt om. Snacka om vuxenpoäng :)!

& det KANSKE blir en sväng till Åland över påsk. Vi får se imorgon!
Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback