Melodifestivalsnack

I år har jag blivit hyfsat befriad från Melodifestivalen, jag har bara följt omröstningarna via Aftonbladet. Men man kan ju ändå youtuba fram de flesta. Som de flesta vet gillar jag vanligtvis Alcazar & BWO, då det alltid är action & en rejäl dos personlighet i deras uppträdanden. I år är jag inte särskilt imponerad av nån av dem. Ännu mindre imponerad är jag av Caroline af Ugglas, jättetrist låt. Sorry. Bra att inte Star Pilots gick vidare, vilka copycats! Tyvärr var låten rätt catchig..

Några som jag däremot gillar är Malena Ernman & Agnes, kanonduktiga! Emilias låt är också helt okej.
Nog med Melodifestival!

Nu blir'e middag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback