Staden i solsken

Underbar lördag med underbart väder :) Stan har badat i solsken idag, fick såna vårfeelings att det nästan hade varit läge för en glass! & isf hade vadsomhelst med Ben&Jerry's legat bra till.

Ikväll ska Micke överraska svärmor lite med blommor :) Jag är ingen blomexpert, men jag tycker faktiskt att buketten vart toppenfin! Hoppas hon också kommer att gilla den!

Ikväll är jag på jobb, imorgon ledig (mao. schoooolday) & på måndag, tisdag & onsdag jobb igen. Eller ja, på onsdag är både jag & Anna schemalagda :) Undrar vad som är tänkt då..?

Ha en så jäkla bra kväll allihopa, så håller vi tummarna för att af Ugglas INTE vinner ikväll! Allright? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback