Fart & fläng

Nu är jag tillbaka vid datorn igen! Det har bannemig inte blivit mycket av den varan de senaste dagarna.
Jag har aldrig varit med om att en helg gått såhär långsamt. & jag menar det på ett bra vis. Vi har ju hunnit med så mycket!

I fredags vid 22-tiden anlände mamma, pappa & Vanessa till staden. På lördagen åkte vi ut till Birsta & traskade runt i butikerna innan det var dags för middag hos svärföräldrarna. Igår jobbade jag dagpass, under tiden stack alla andra & fiskade i solskenet :) När jag väl kom innanför dörren hemma blev jag direkt övertalad att följa med på minigolf-runda till Skönsberg där Micke vann över mig med 3 slag, gissa om jag blev butter ;) Haha! Idag har vi varit ut till Maxi & handlat massamassa mat, ätit på Max & tom. hunnit med en runda på stan. Mamma & jag har kvicka små ben, så vi hinner lätt med mycket! För två-tre timmar sen åkte hela sällskapet tillbaka mot båten. En mycket lyckad helg allt som allt :)

Nää, nu ska jag traska ner en sväng på stan igen & vänta på att middagshungern ska infinna sig. Ikväll blir det blomkåls- & broccolisoppa till middag, enkelt & bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback