Far away

Ledsen för halvkass uppdatering! Här kommer iaf min Valborg & fredag..

Ja, igår satt jag på jobb från 17.15 till 03.30.. Inte särskilt mycket Valborgsfirande alltså.

Idag slog vi upp våra blå kl. 11, då första maj-tåget drog förbi precis utanför vårt hus. Efter lite pyssel begav vi oss ner mot staden för att hämta bilen & sprang förbi världens "NEJ TILL EMU"-plakat.. Klart som fan att Sverige ska vara med :) Inget att tjafsa om! Vi hoppade in i bilen & drog över till Mickes föräldrar där vi bytte däck på våra bilar & jag hjälpte till att kratta löv på baksidan. Allt jobb den senaste veckan kom därefter ikapp mig, så jag slocknade på deras soffa i säkert en timme :) När jag vaknade var middagen serverad; oxfilé med ugnsgrönsaker, mangochutneysås & tzatziki. Verkligen huuur gott som helst! Glass med björnbär till på det & middagen var komplett.

Nu är vi hemma igen, ska snart kolla på film.
Vill bara visa vart vi ska åka i mars 2010 ;D Vad säger ni om dessa bilder?






THAILAND BABYYYY!
Vi som åker är jag, Micke, mamma, pappa, Mickes föräldrar, Mickes bror + flickvän & Mickes farbror med respektive.
Fan vad roligt vi kommer att ha :D!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men åh, det låter ju jättehärligt och roligt!

2009-05-02 @ 10:18:22
Postat av: a-m

Mmmm, set ruskigt härligt ut på bilderna! Fasiken, blir riktigt avis! =)

2009-05-02 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback