Mr. Elton John!

Måndag, ny vecka & nya tag. Ute forsar regnet ner, så jag sysselsätter mig med annat. Som t.ex. vika plastpåsar, skrivbordsstädning, diskning & lite matlagning. Spännande, huh? :)

Tilläggas bör att jag har Elton John-maraton, fastnade nyss i en underbar liveversion av 'Don't let the sun go down on me'. Helt otroligt, tänk om man hade en sån röst? Det hade allt varit nåt för Anders Bagge att signa :)

Nee, kanske man skulle kasta sig i duschen en sväng, sen fortsätta med alla sysslor..
Åh, nu hittade jag en ÄNNU bättre version med George Michael & Elton John, här ska det lyssnas!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jaaa, duetten med George Michael är min favorit :) Love it! Hoppas ni har det trevligt på jobbet :P


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback