If you're not in, you can't win

Vad många ni är som varit inne & kollat här idag :) Applåd till er!

Ikväll har jag kollat ishockey & frossat i chips. Tre Kronor vann ju efter en fenomenal insats, bästa matchen som jag hittills sett i VM. Imorgon möter de Kanada när jag är på jobb. Jaja, jag hoppas på täta rapporter från min Micke bara (:

Åhåhå, snaaart ska jag färga håret. Min utväxt just nu är inte nådig, svårt att få till nån bra frisyr med den.
Här har ni hårfärgen förresten, blir väl fin eller hur? Den är mörkmörkmörkbrun, inte alls svart som man kan tro när man tittar på förpackningen. Verkligen kanonsnygg!

Nu blir det filmifilmi, nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback