Akta er för duschen när grannen renoverar köket

Hahaha, måste bara dela med mig av en småjobbig sak som hände igår.
Jag vaknade upp med världens troll-frisyr så en dusch kändes inte direkt avlägset. Sagt & gjort, kastade mig i duschen, schamponerade in håret, vred om kranen för att skölja ur håret - men inget vatten kom! GAAAAH! Jag visste att grannen ovanför höll på & renovera sitt kök, det märkliga var bara att jag hann få igång duschen & lägga i schampo.. & smartskåpet ovanför slår såklart av ALLT vatten i trappuppgången, fast han egentligen bara behöver stänga av sitt eget..
Vet ni hur länge jag fick vänta på vattnet med schampo i håret? En timme! Snacka om att jag blev less :)

Nee, nu ska jag se på ett avsnitt 'Heroes' med Micke. Väääldigt spännade säsong so far.. I like!
Sov gott, alla rara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback