Inlägg 1000!

Tjoho! Detta är alltså det 1000:ende inlägget jag skriver. Det är en hel del det! Undrar hur jag ska fira detta.. Förslag?

Hoppas ni alla har haft en bra allhelgona! Själv missade jag festandet i fredags och i lördags. Sad but true. Men jag ser framåt - det kommer ju fler tillfällen.

Jäklar, vad bra det känns! Pappa har tjatat på mig i en vecka nu att jag ska ringa ett viktigt samtal & nu gjorde jag det! Det ser bra ut kan jag definitivt säga.. :) Vi får se efter årsskiftet!
Nu ska jag & hjärtat dra till stan för lite ärenden. Vi hörs senare ikväll, då slänger jag även upp lite bilder av vårt fina hem.
Compráis?





Mina favvotröjor som jag booor i :)


Kommentarer
Postat av: emma

kan inte ni skaffa en beeebiis snart? =)

Postat av: Daniela

Haha, hur kom du & tänka på det? :)

2009-11-04 @ 15:23:13
URL: http://vivaladaniela.blogg.se/
Postat av: emma

jag vet inte, jag tänker på det varje gång jag ska läsa din blogg: idag kanske hon avslöjar den glada nyheten. Haha! Ja, inte vet jag.. varför. ingen annan av mina kompisar har ju ett seriöst förhållande typ så någon måste ju skaffa en liten kiddo...

2009-11-09 @ 21:12:48
URL: http://emmasmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback