You can't go: yeah, yeah, yeah

Lördagkväll & vi är nyligen hemkomna efter en helkväll hos päronen!

Vi har ätit oxfilé, kollat på 'Dansbandskampen' (själva programmet är kasst, men Peter Settman är Sveriges bästa programledare av en anledning!), druckit kaffe & ätit glass samt kollat i gamla fotoalbum. Jag var så söt som liten med mina stooora runda kinder :)

Nu är det nästan helt bestämt; jag & Micke kommer upp till Sundsvall över jul. Jag saknar staden något förskräckligt & ser fram emot en mysig jul hos svärföräldrarna! Så det kanske blir att boka biljetter nu snart..?

Imorgon har jag lovat att baka en ananaspaj hos mamma & pappa, annars blir det lugnt. Vad har ni andra för er ikväll/i helgen?
Nu: Spotify
Senare: 'Heroes' & godis med hjärtat!

Önskar er en fortsatt trevlig lördag!

 

För övrigt så längtar jag ofantligt mycket tills jag får se detta band live..

Bild: rammstein.com.

Kommentarer
Postat av: Jess

Är nästan lite avundsjuk. Rammstein ska vara grymma live har jag hört!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback