Cheesier than cheese

Haha, sen vi flyttade till Åland har det blivit lite av ombytta roller i min familj.
Eller ja, liite iaf. Som ikväll, tex; Micke & jag är nyligen hemkomna efter en superbra middag på Dino's & mina päron är ute & partar. De är bortbjudna på grannens 60-årsfest på Hammarbo. "Ring sen när ni ska hem, så kommer vi & hämtar" sa vi. "Äh, vi kommer nog hem på nåt sätt" svarade de. Men! Så kan man ju inte göra! Haha, jag blir ju orolig här :)

ÅÅÅÅÅH, JÄKLA DAVID HASSELHOFF! Han har slaktat en av mina absoluta favoritlåtar - 'California girls', buääh. Jag får kalla kårar, David Lee Roth gör den ju så braaa, den SKA inte vara såhär cheesy! Usch för Hoff!

Justja, jag fick en idé! Det är bara oktober & jag har redan tröttnat på att frysa om öronen.. Jag överväger att skaffa mig en sån här mössa, vad tycks? Bu eller bä? :)


Fröken Wikström har tröttnat på att ha kalla öron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback