Dance, dance, dance

Slänger iväg ett litet hej innan det är dags att stänga av tv'n och sätta igång med städningen här hemma. För imorgon väntar finfint besök, nämligen Mickes föräldrar & Mickes farbror med respektive :) Oj, vad roligt! Dessutom kommer mamma & pappa hem imorgon efter en vecka på Cypern, lika bra alltså att jag sätter igång snart alltså..!

Hörde på radion att det är hundutställning i Eckeröhallen i helgen. ÅÅH, jag vill åka på det :) Men frågan är om vi hinner.. Förutom alla som kommer på besök så väntar även födelsedagskalas * 2 (ihopslaget för Madde & Steffi) + jag har lovat att baka en tårta, för på måndag fyller min älskling år! Räkna med bildbevis om jag får ihop nåt ;)

Jäklar, Mando Diao är inte alls dumma! Här har ni min musiklist inför den kommande städningen:
MD - The Band
MD - Dance With Somebody
MD - Long Before Rock 'n' roll
MD - Gloria
MD - Sheepdog

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som du kommer att få en jättetrevlig helg!Kul med besök och kalas. Har precis kollat klippet med Tony, lite lika är ni nog! ;) Förresten angående tvättinlägget, det var nån som slängde ut min tvätt från torkskåpet en halv timme innan min tid var ute! Störande!

2009-09-25 @ 14:50:48
Postat av: a-m

Och när ska vi behöva sluta tjata om bilder på nya lägenheten? ;) ;)

2009-09-26 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback