I'm still standing after all this time

En alldeles perfekt söndagskväll hemma hos Wikström/Sjöberg. Supergod middag, lite pyssel efter flytten, Fazer peppermint & nu väntar varsin kopp "vårkänslor". Fast "höstmys" hade passat bättre att dricka, tror jag allt :)
Måste passa på & tillägga hur bra vi har det här på våra 62 kvadrat i lilla Mariehamn. Det känns verkligen lyxigt med inglasad balkong efter ett vaaarmt år i vindsvåningen på Trädgårdsgatan, men som sagt - bildbevis kommer senare! Justja, min äldsta brorsa Tony gjorde mig verkligen jätteglad idag när han kom över med en gammal fåtölj som har tillhört min älskade farmor. Hittade direkt en plats för den ;)

"Vårkänslor" kallar, sen blir det kanske ett avsnitt 'Heroes'.. Annars 'Simpsons'!

Räddaren i nöden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback