Åländsk hemmafru

Suck. Lyssnade tidigare idag på NRJ, men sen bytte jag till Bandit. Jag blir less på att NRJ slänger ihop musikmixar med bara nygamla låtar (det är verkligen många nuförtiden som snor riff från 90'tals låtar), men när det kommer till att spela en hederlig låt som 'Dead by april - Losing you' så väljer de nån skitversion utan killen som growlar. Aja, ingen big deal kanske.. Men lite less blir man allt!

Väntar på att H&M ska messa mig ang. mitt paket som verkar ha anlänt till Mariehamn. Oootåååliiig..

Idag har jag pysslat på här hemma; plockat om i båda badrumsskåpen, sorterat lite papper, packat upp flyttlådor & dammsugit. Ska strax ställa mig & diska/laga mat. Hemmafru & I like it!
Sen ska vi hem till mamma & pappa & säga hejsvejs, för imorgon åker ju de lyckostarna till Cypern. All inclusive i en vecka, fuuuusk.. Har retats med pappa hela veckan & sagt att jag tror att det är skitväder där nere, men efter att ha skådat
dessa bilder på en viss Casa-blogg så tar jag tillbaka allt. Fan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback