Ansiktsminne?

Imorse när jag tittade på reprisen av Lyxfällan på tv3 Play kände jag igen tjejen som programmet handlade om! Efter lite funderande fram & tillbaka slog det mig att samma tjej faktiskt var med i finalen av Singing Bee, den som min storebror vann! Hur kom jag ihåg henne?! Hahaha, jag är tydligen rätt bra på det här med ansikten :)

Har precis avslutat en delikat frukost bestående av smoothie + mackor, nu ska jag strax ta itu med lite matlagning så jag har matlåda till jobbet ikväll. Märker att det börjar bli lite tomt i skafferiet, så lite mathandling i Norrtälje känns inte alltför avlägset..

Hon till höger var med i finalen av Singing Bee!
Bild lånad från tv3.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback