Inredningsidéer

Nee, nu får det vara slut på bloggtorka! Har funderat i flera dagar på när jag ska skriva nåt igen.. Så, here we go!

Idag är det torsdag & jag är hemma & pysslar. Började dagen med en riktigt bra frukost (rostmackor med skinka & två stooora smoothies), så nu är det bara att jobba på så man hinner med så mycket som möjligt. Sprang precis ner med en omgång tvätt, ska försöka möblera om lite i vardagsrummet också så det blir fint igen. Senaste veckan har det INTE varit det då vi har haft en massa byggarbetare här & bytt dörrar & fönster till balkongen.. Så det har blivit sovmorgon till max kl. 9 hela veckan, haha. Riktigt tjusigt har vi det nu iaf, ska bara försöka få tag i en ny utematta så kan vi även slänga tillbaka möbler & dylikt. Niiice :)

För övrigt är jag grymt sugen på att byta ut vår nuvarande tv-möbel mot en lite nyare & flashigare.
Denna känns mest aktuell av de som vi har tittat på, hojta gärna till om ni sett nån liknande nånstans ;) Den får dock gärna vara högre än denna, tycker att den här är lite i lägsta laget.

Imorgon sticker jag till Stockholm & träffar Camilla över dagen. Hoppas kunna hitta en ny vårjacka & ett par fina skor. Något i den här stilen vore välkommet!

Nee, nu ska jag sätta fart så jag hinner få nånting gjort. Ska slänga in min nya favvolåt för tillfället, så önskar jag er en fortsatt finfin torsdag!

 

Adam Lambert - Whataya want from me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback