Ingen plats för Saaben?

Nog kan man bli irriterad.. Vi fick ett brev förra veckan från fastighetsägaren. Nu är det så att en aktieägare som bor invid vår parkeringsplats önskar hyra vår plats, så vår kommer att sägas upp. Istället får vi nöja oss med en annan p-plats, visserligen närmare oss, men som jag inte alls gillar.. Men vi har ju inte direkt nåt val? Tycker att det är väldigt ful stil att göra såhär, har aldrig varit med om det tidigare när vi har bott i Sverige..

Nog om det. Idag är jag ledig & jag passar på att få lite hemmasysslor gjorda. Så nu ska jag plocka ihop lite tvätt & springa ner till tvättstugan med en ny laddning :) Ha en fortsatt bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback