Spiti

Egentligen är jag mitt i städningen här hemma, men jag kunde inte låta bli att ge ett litet inredningstips :) Det var såhär att jag häromdagen satt & slösurfade på hm.com & hittade en hamamhandduk (förstår fortfarande inte riktigt vad det är som gör den så bra), googlade efter en förklaring & vips så hamnade jag in på spiti.se. Jag satt säkert över en timme & bara tittade på alla uuuurfina inredningsprylar. Det är inte så konstigt att Sveriges enligt mig bästa inredare, Simon & Tomas, använder sig av Spitis sortiment.

Bilder lånade från spiti.se

 

Dörrstopp från Libanon, fylld sammetspåse dekorerad med silverfärgad metall och mässing&glasknopp

 

 

Dagbädd i form av en "koja" som tål att stå ute året om

 

Glaslykta i fattigmanssilver

 

Puff med brodyr

 

Quiltat sängöverkast i siden/akryl-brokad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback