I have absolutely nothing I want to do in Indiana

Vilken härlig lördag!

Efter jobbet tog jag en fika med Camilla, sen bar det av hemåt där två trötta själar slocknade & sov en timme :) Sen lagade vi lite mumsig mat & planen var att titta på Mello.. Men det satte jag stopp för minsann, haha. Efter två låtar stängde jag av, så drog vi & köpte godis & cola istället. Muuums..!
Vi kom tillbaka när de drog resultatet av omröstningen, då slängde vi igång en film istället.
Public enemies blev det idag, en actionrulle med bl.a. Johnny Depp & Christian Bale. Trots sina 2h & 20 minuter får filmen klart godkänt. Men sen gillar jag actionfilmer också!

Just ja, fick veta ikväll att våra nyfunna vänner från Tyskland med största sannolikhet kommer till Åland & hälsar på i sommar! Hur roligt är inte det? Myyyyyyyycket om ni frågar mig :)



Public enemies bjuder på många pangpang-scener vill jag lova!
Bilden är lånad från moviezine.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback