Isadora Wonder Nail

För en dryg vecka sen gjorde jag misstaget att knappa in "Victoria Silvstedt" på Youtube & lyssnade på hennes något enformiga låt "Partyline". Hemska saker, imorse kom jag på mig själv & nynna på den.. Lyssna därför på egen risk!

Idag är första dagen på evigheter som det inte är brännhett ute. Jag ska alldeles strax inta lite frukost & sen invänta min mor som kommer över på besök. Igår var vi över till Norrtälje & storhandlade, alltid lika rogivande att öppna kylskåpsdörren & mötas av ett smockfyllt kylskåp! Mums!

Jag måste passa på & slänga in ett tips eftersom jag var in en sväng på H&M igår med mamsen. Jag hittade ett jättefint lack från Isadora, sådär mintgrönt som är så fint på sommaren :) Jag har ingen aning om de kanske säljs på andra ställen, men nu ska jag iaf jaga efter det rosa i samma serie. Snyggt!


Bild lånad från dn.se, Isadora Wonder Nail i färgerna Vintage Mint & Bardot Pink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback