Can't read my, can't read my

Men jäklar. Här händer det verkligen inte mycket! Haha, nog för att jag skriver så hela tiden men ändå blir det inget skrivet.. Hm.

Vad gör jag idag då? Kom hem för ett tag sen från en urtrevlig lunch med Karin & Inger, tänkte fortsätta med lite städning hemma :) Försöker få till en bra lista på Spotify för städning hemma.. Nån med tips? Just nu har jag musik med Muse, John Mayer, Abba, Joe Satriani, Coldplay, Chickenfoot, Lady Gaga, Iron Maiden, Kanye West.. En salig blandning!

Nää, nu ska jag surfa in på asos.com & kika runt lite! Önskar er en finfin tisdag :)

 

Hon där Gaga är nog ganska fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback