Bananbikini ftw!

Morning, morning! Hoppas att ni har sovit gott!

Lördag idag och jag ska på jobb om några timmar. Innan dess har jag planer på att färga håret (helt själv också, första gången jag gör det!), slappa och invänta min älskling som slutar jobba kl. 14 :) Nu är det bara tre dagar kvar innan jag går på semester och 20 dagar tills vi drar till Ayia Napa. Vad tiden går fort! Och nu är det augusti också, vad hände egentligen med juni och juli?!

Nu ska jag stänga ner datorn och gå och äta lite. Handlade massa gott igår, så nu känns det mycket roligare med frukost, hehe! Btw, mitt bikinibekymmer är nu löst och en ny bikini är på väg hem till mig. Förhoppningsvis kommer den innan Cypern-resan..


Kommentarer
Postat av: sophia

Hej! du är inte intresserad av att sälja denna? generöst pris såklart!

Svar: Nej, det är jag inte. Men tack ändå :)
däni

2013-05-15 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback